lørdag 14. mai 2011

På en grå og regnfull fredag...

...koser jeg meg med bilder fra deilige dager i Østfold...
Mannen skulle på guttetur
- og da ble det jentetur på meg og småjentene:)
Storesøster koste seg veldig hos "tante på landet"!!


Dager hos søster`n er gull verdt!!
Fine sommerdager.
Gode minner.
Søstre er jammen en god oppfinnelse:)

*** 

Den lille jenta mi har plutselig blitt stor.
Mammahjertet banker litt ekstra i dag.
Storesøster har reist på hyttetur med mormor og morfar i helga.
 Og selv om jeg vet hun STORKOSER seg
- skal jeg ikke legge skjul på at jeg savner henne noe veldig...
Gode jenta mi:)
***
- og hipp hurra for Kristin og den fine familien hennes som kan glede seg over at lillebror Olai endelig var klar for å hilse på verden-
Gratulerer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar