mandag 21. mars 2011

Jeg...

Lykke er en koselig AWARD på en grå og regnfull mandagsmorgen!
Takk til Veronica som ga meg en ekstra god start på ei ny uke!

Med awarden følger det en oppfordring om å fortelle 8 ting om seg selv, og gi awarden videre til 5 andre blogger med under hundre følgere. Jeg tar utfordringen:)





Altså.
Jeg...

..har alltid drømt om å bo på et lite SMÅBRUK ute på landet...
(og gjør fortsatt det, selv om jeg stortrives der vi bor nå!)


..ble gift med Verdens beste etter et godt planlagt og vellykket SPLEISEprosjekt...
(takk, Jorunn!!)

..elsker PEONER og gamle BLONDEgardiner...
(og skjønner fortsatt ikke hvorfor Verdens beste ikke vil ha hvite blondegardiner i tvstua der han ser fotball med gutta???)

..er SYKEPLEIER av yrke, og skal om noen måneder begynne jakten på den perfekte jobb...

..er lykkelig over at Verdens beste ikke har en jobb som krever NYSTRØKNE SKJORTER hver dag... (Jeg stryker ikke klær for moro skyld, for å si det sånn!)

..er en mester på å organisere i skuffer og skap, men er ekstremt dårlig på å HOLDE ORDEN når alt først er organisert...

...har akkurat overbevist Verdens beste om at fondveggen på gjesterommet trenger ny TAPET   - selv om vi nettopp har tapetsert veggen...
(Ubestemmelig? Jeg??)


..er GLAD og FRI, og det er jeg fordi:Jesus elsker deg og meg og alle sammen...
(måtte tjuvlåne denne sangstrofen fra Veronica si liste, kunne ikke sagt det bedre selv!!)




Awarden sendes herved videre til..
Lottebossum-minverden
Drømmeskyen
Ellashverdagsgleder
Bloggesiv-mittlilehjem
Monicasdrømmeblogg

God mandagskveld!!







3 kommentarer:

  1. Kjempegøy å lese litt om deg. Tjihi... Godt overtalt med den fondveggen. Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Merete! Så koselig :)
    Morsomt å bli "kjent" med slike faktaawarder :) Jeg må pønske ut 8 ting nå, hmm... :)
    Håper du har en fin uke :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Så koselig med en ny følger:) tusen takk for award! kjempekoselig! Skal følge med deg videre!
    Klem Lotte:)

    SvarSlett