fredag 25. mars 2011

KnotteFIN fredag

Lykke er når man med enkle grep kan gi 
NYTT LIV 
til gamle møbler 
uten at det koster en hel formue...

Denne gangen er det to nattbord fra ikea og skapet på gjesterommet som har fått æren av å bli ny 
med fiiine KNOTTER fra Kremmerhuset.



Var egentlig på jakt etter nye håndtak til kjøkkenskapene..
..men da jeg oppdaget disse var oppussinga av kjøkkenet gått i glemmeboka....



...passer perfekt...
..som SKAPT til meg..!

- med ønske om ei god helg til deg som titter innom-

2 kommentarer:

  1. kjempefine knotter! Det er digg å gi nytt liv til møbler med så lite :)

    Nå har du vel gjerne fått mannen hjem også? Det er godt..

    Ønsker dere en herlig helg!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så flott blogg du har!:) Og supersøte knotter du har kjøpt. Tror jeg må ta meg en tur innom kremmerhuset for å få fått i noen slike selv:)
    Tusen takk for kjempekoselig hilsning hos meg og award. Jeg er i en periode der jeg er sjelden inne på bloggen, så jeg oppdaget den ikke før nå. Men den kommer på bloggen etterhvert:)

    Søndagsklem fra meg:)

    SvarSlett