tirsdag 1. mars 2011

Kjøkkengleder...


I går kveld flyttet storesøsters lekekjøkken fra jenterommet og ned til den nye kjøkkenkroken vår som Verdens beste har satt opp.
Så stas var det at storesøster egentlig ikke hadde tid til å reise i barnehagen i dag!
Storesøster STORKOSER seg nemlig når hun får styre og stelle med kjøkkenet sitt. Og er det ikke dukkene og bamsene som får servert de deiligste retter, så er det vi voksne som får nyte godt av hennes kokkekunst:)



Jeg skal ikke skryte på meg å være noen mesterkokk, men jeg tilbringer mye tid på kjøkkenet - og da liker jeg å ha jentene i nærheten.
Nå kan vi "storjentene" (som storesøster sier når hun prater om seg selv og mammaen) kokkelere på kjøkkenet sammen!
Glede!!




2 kommentarer:

  1. Hei Merete:) Se, der har veggen kommet opp:) Og det herlige kjøkkenet passet jo bare perfekt der:D Nå har storesøster kanskje glemt at lekematen kunne kastes ned trappa og?

    Du, jeg så ikke kommentaren din før nå! Men vil selvfølgelig lunsje med deg!!! Nå er jeg ikke særlig mobil, og kommer meg ikke egenhendig opp bakkene... har ikke lappen skjønner du... Men om vi kunne møttes på jordbærpikene, eller på bygdakafeen en dag, eller hjemme hos meg? (om du har bil?) Hjertelig velkommen:)

    god klæm:)

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Hun blir nok en skikkelig husmor som mamman ho der!
    Gøy å lese bloggen din!
    Marianne

    SvarSlett