torsdag 10. februar 2011

Mammagleder...

En ny milepæl er nådd i vår lille familie. I dag rullet nemlig lillesøster over fra rygg til mage på egen hånd! Og for mammaen var dette et STORT øyeblikk...! Tenk at lillesøster har blitt så stor at hun klarer dette helt selv! Hun oppdager stadig nye ting som må utforskes, og hun gir oss så UENDELIG mye glede! Jeg spør meg stadig om hvor dagene blir av...tida går så altfor fort! Det gjelder virkelig å nyte de små og store øyeblikkene hverdagen bringer med seg:)




De neste ukene skal jeg bruke på å innrede barnerom! Denne gangen er det lillesøsters rom som står for tur, og rosa LIFTGARDINER fra Åhlens har nå kommet opp. Vi har også hengt opp hvite trepersienner, og håper de hjelper mot kveldssola som etter hvert kommer inn gjennom vinduet...



Lillesøsters rom var opprinnelig ei bitte lita loftstue, men Verdens beste har satt opp en ekstra vegg, malt taket og lagt ferdigmalte veggplater på alle vegger-så nå passer det perfekt til ei lita PRINSESSE! Jeg er fortsatt litt usikker på hvordan rommet skal innredes, men noen tanker har jeg...

Fortsettelse følger:)


1 kommentar:

  1. Så flink ei lita pie :) Og så fint et rom hun får seg. Dere er dyktige begge to - både han som står for håndtverket, og du som legger siste finish på verket.

    Har så lyst å komme og se hvordan dere har fått det.. hadde vært koselig med en tur iløpet av våren! Vi får høre med gubbene ;)

    klem

    SvarSlett