lørdag 26. februar 2011

Min kveld...





Det er en stille lørdagskveld i heimen vår.
Både storesøster og lillesøster har vært småpjuske med forkjølelse og feber de siste dagene, og var i seng allerede kl halv åtte. 
Verdens beste er ute på vift - og husfruen har dermed hatt kvelden og huset for seg selv!

Jeg har alltid et prosjekt eller to på gang.
Problemet er bare at jeg gjerne begynner på et nytt prosjekt så snart jeg har kommet i gang med det jeg akkurat bestemte meg for å sette ut i livet.
Og dessverre kan jeg verken skryte på meg å være særlig effektiv eller systematisk.
Og når kvelden kommer og ungene er i seng, er det altfor lett å ende opp foran tvn eller i sofaen med ei god bok...
Derfor tar det vanligvis laaang tid før jeg ser resultat av alle de prosjektene jeg holder på med.

Men i kveld er det bare meg.
Og jeg er klar for å "prosjektere" litt!
Herlig:)
God lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar