fredag 18. februar 2011

Vi lister oss så stilt på tå...




Vi nyter GODE vinterferiedager. Søster og svoger har tatt turen opp til Trøndelag, og med på turen er min nydelige nevø Aksel, som akkurat har rundet fire uker. Han er uten tvil den  VAKRESTE gutt jeg har sett. Og selvfølgelig familiens store midtpunkt!


Men storesøster syntes nok minstemann fikk litt for mye oppmerksomhet i kveld.
Ei god stund etter at begge småjentene var i seng hørte vi det gikk over gulvene i andre etasje.  Storesøster pleier å romstere litt før hun sovner, så vi tenkte ikke mer over det. 
Helt til vi tre kvarter senere fant BEGGE jentene i lillesøsters sprinkelseng. Lys våkne! 
Og hva annet kan man da gjøre enn å le?


Storesøster tenkte nok at hun måtte gi litt EKSTRA omsorg til lillesøster i kveld, siden mamma og pappa var så opptatt av lille Aksel...
Jeg blir varm om hjertet når jeg ser all omsorgen storesøster gir. 
Lillesøster er heldig!
(Vi voksne nyter også godt av at storesøster er raus med klem og kos!)


Denne skjønne boksen fikk jeg av min kjære søster..


..sammen med dette vakre hjertet, som skal få henge på høyskapet i stuen..

Tusen takk, Anette!! Du er god!! 
Gleder meg til enda flere gode vinterdager sammen med deg og din nydelige lille familie!!

3 kommentarer:

  1. Det er så fantastiskt å vær tante:-) Vi har også ei lita tulle på 8 mnd som hele familien forguder og guttene mine på 13 og 15 år intet unntak.
    Kos deg med søsteren din og familien hennes:-)
    God helg
    Linda - hjertehuset:-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar inne hos meg:) Veldig koselig! Velkommen til bloggverden, blir spennende å følge deg videre.

    SvarSlett
  3. så koselig med besøk! Og så søte gaver :)

    Ønsker dere gode dager!
    klem

    SvarSlett