torsdag 10. mars 2011

Award!!

Lykke 
på 
en 
helt 
vanlig  
torsdagskveld!!


Jeg har nemlig fått min første award!!
Og for meg som akkurat har entret blogglandia varmer det veldig å få en slik oppmerksomhet! 
En litt spesiell award er det også, siden den kun kan gis videre til de små bloggene, de som ikke bruker følgesystemet eller de som har under 100 følgere.
Tusen takk til Kristin, som synes jeg fortjener denne awarden:)
Du er god!!
Jeg sender awarden videre til fem små perler, som på hver sin særegne måte INSPIRERER
og gjør meg GLAD når jeg titter innom.
Ta en titt du også, da vel!!


Sørlandssjarm
Et kjært hjem
Småenglenes verksted
I mitt lille rekkehus




God torsdagskveld!!

3 kommentarer:

  1. Tusen takk!! Stas å få en award! Veldig hyggelig at du ville gi den til meg :) Jeg skal sende den videre i kveld :)
    En fin torsdagskveld til deg. klem

    SvarSlett
  2. Å, tusen takk, nå ble jeg kjempeglad - ser ut som du å jeg deler flere interesser og tro. Sender den videre i morgen, må tenke litt på hvem - har en klar :) Tone

    SvarSlett
  3. Hurra! Så utrolig koselig å få. Jeg gleder meg masse til å kikke enda mer på bloggen din og jeg sender den videre i kveld eller i morgen. Vil også gjerne følge deg.
    Klemmer

    SvarSlett