torsdag 17. mars 2011

Detaljer fra pikeværelset...

Knipset noen bilder på storesøsters rom tidligere i dag. 
Da vi overtok huset var dette rommet knall gult med trehvite tak og lister.
Ikke særlig innbydende, hverken for store eller små!
Veggene fikk noen strøk med fargen "Harpe", gammelrosa toner er min store favoritt!
Tak og lister ble malt hvite.
Resultatet ble en liten PRINSESSE verdig!


Bilder fra Sagen Vintage med kveldsbønnene 
"Nu lukker seg mitt øye"
 og 
"Kjære Gud, jeg har det godt" 
henger over senga. 

Gode gamle GODNATTSANGER som er like aktuelle i dag som da jeg var lita jente. 


Storesøsters første sko...


Vimpelrekke i rosanyanser, beige og hvitt...


..dåpskjolen tilhører storesøsters dukke..
..sydd av jentenes mormor da lillesøster bli døpt..


I sengen fra IKEA sitter lillebror kanin og vokter smokken...


Rommet er ganske lite, og har ikke plass til så mange møbler.
Men jeg er stadig på jakt etter små nostalgiske SKATTERsom kan være med å sette preg på pikeværelset..


...





Livet er skjørt.
I morgen velger jeg, i likhet med veldig mange andre, å ha en stille dag på bloggen min.
Stille for Japan.

2 kommentarer:

  1. Herlig pikeværelse. Jeg elsker de bildene fra Sagen design. Prinsessa mi har også fått en sånn bønn over senga si. Ligger en award til deg inne hos meg forresten. Ha en god uke!

    SvarSlett
  2. Hei og hopp. Du finner en award inne hos meg. Ha en strålende uke :)
    Hilsen fra meg

    SvarSlett