torsdag 24. mars 2011

Er det MULIG???

En dust (?!) i HANGGLIDER gjør at Verdens beste ikke kommer hjem før laaaangt utpå natta!
Hvis han i hele tatt kommer seg hjem da...!
Er det mulig???

Den siste uka har jeg fått prøve meg på alenemortilværelsen..
.. og konklusjonen er UTEN tvil at jeg ikke er skapt for å styre heimen på egen hånd!!
Joda, jeg og småjentene har hatt fine dager vi
-men nå var vi alle VELDIG klare for å få mann og pappa hjem igjen:)
Storesøster ble blank i øynene da jeg måtte fortelle henne at pappa ikke kom hjem før etter at hun hadde lagt seg....
..ho har prata om det i hele dag, lille store jenta vår!
Trøsten er iallefall at han KOMMER hjem til slutt.
O lykke!!
Og mens jeg venter...
..burde jeg kanskje ha tatt en runde til med SNØMÅKING (vi holder nemlig på å snø inne!)...eller merket storesøsters barnehageKLÆR...eller gått løs på den enorme STRYKEhaugen...men det frister ikke særlig...
Jeg vil heller kose meg med...
...levende LYS...deilige SJOKOLADEkjeks (er ikke dette en god grunn til å fråtse kjeks, så vet ikke jeg!!)...og LE av gjengen fra nydalen...!


God torsdagskveld til deg:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar