lørdag 12. mars 2011

Jeg liker...

..OVERRASKELSER!
Og det er ofte de SMÅ tingene som får meg til å smile mest...


..som når noen har tatt seg tid til å pakke inn bestillingene mine i nydelig papir og vakre bånd, selv om jeg  bare spurte om de kunne pakke inn den ENE tingen som skulle gis bort..
Da snakker vi god service! 
Og da er det hyggelig å handle:)


Nydelige påskeegg fra Maileg var noe av det jeg pakket opp i dag...




Takk til jentene på Lille  Lille Martine som gav meg en ekstra grunn til å SMILE da jeg åpnet pakken som lå og ventet på meg i postkassen i formiddag!
(Hvis du ikke har vært innom nettsiden deres, anbefaler jeg et besøk..der finner du nemlig de nydeligste ting..)



1 kommentar:

  1. Nydelige pakker, det har så mye å si synes jeg:-)
    Klemmer Linda:-)

    SvarSlett